omdehmoarefi

تبلیغات فروش عمده پوشاک

omdehmoarefi

تبلیغات فروش عمده پوشاک

اولین و معتبرترین سایت معرفی عمده فروشان و تولید کنندگان پوشاک میباشد.عمده معرفی تشخیص رسالت خویش را در مقطع فعلی بازار پوشاک ایران متعهد دانستن به گسترش اطلاع رسانی، رصد تحولات لحظه ای بازار پوشاک ایران، بررسی روند پیشرفت شبکه های اجتماعی و میزان اقبال آن ها در جذب کاربران قرار داده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این محتوا توسط تیم تخصصی "عمده معرفی" به منظور آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه ی پوشاک ایران با تولید کنندگان، عمده فروشان و پخش کنندگان پوشاک ایران می باشد.

وبسایت عمده معرفی با تلاش فراوان، به طور مستقیم و بدون واسطه،سعی بر آشنایی شما فروشندگان و تولید کنندگان با پخش عمده پوشاک بچگانه ملکی را دارد.
"پخش عمده پوشاک بچگانه ملکی "
فروشگاه که چه عرض کنیم شهری برای خریداران انواع پوشاک بچه گانه.
قدرت در طراحی و تنوع محصول، حرف اصلی تولیدی ما هست.
ما در تولیدی ملکی در تلاشیم تا ارشیو کاملی از جدید ترین مد روز در زمینه پوشاک بچه گانه را با بالا ترین کیفیت و گسترده ترین از لحاظ سایز و رنگ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

برای مشاهده راه های ارتباطی با این برند کلیک کنید.

آیا صاحب فروشگاه و کسب کاری هستید که به تنوع و بروز بودن شناخته شدید؟
یا در صدد ایجاد مارکتی با چنین مشخصات هستید؟ تمام آن محصولاتی که برای بدست اوردن این مهم احتیاج دارید در پوشاک بچه گانه ملکی برایتان فراهم کردیم.
ما در تولید و پخش پوشاک بچه گانه ملکی اعتقاد به جذب مشتری از طریق رقابت سالم داریم و تنها راه پایبند بودن به این مهم جلب و نگهداری رضایت شما عزیزان هست.

از همین جهت همیشه تلاش کرده ایم تا با ضمانت کیفیت اجناس و همینطور داشتن تنوع بالا برای پوشش تمامی سلیقه ها هرچه بیشتر در راستای هدف خود قدم برداریم.
کما اینکه کمتر فروشگاهی یارای رقابت با ما از جهت تنوع مدل های موجود و سایز بندی یا رنگ بندی را داراست.
با گلشن نیمه خالی لیوانتون رو پر کنید.

انواع محصولات پخش عمده پوشاک بچگانه ملکی عبارتند از :

بلوز و شلوار . بلوز و دامن نخی . دورس سه نخ . بلوز شلوار . هودی . شلوارک . تیشرت شلوارک . پیراهن شلوار . بلوز شلوارک . شلوار سنبادی . هودی کلاه دار . شومیز . پیراهن . تاپ شلوارک پسرانه . ست تیشرت . تیشرت شورتک . سه تیکه لی . بلوز شلوار دخترانه . ست مجلسی دخترانه .سارافون مجلسی دخترانه .
همه اینها در متنوع ترین و زیبا ترین وجدیدترین و بهترین رنگ ها است.

تمامی این محصولات با استفاده از مرغوب ترین متریال از قبیل :

ملانژ . جودون پنبه . پارچه لی . پنبه سوپر . سوپر پنبه اعلا . مخمل . نخی . نخ پنبه . گلگسی . گلگسی پنبه . گیاهی . ملانژ . جودون . سوپر نخ . اسپان لاکرا . اسپان . پنبه . ملانژ . فلامنت . جودون . نخ سنگشور . حریر استردار . کرپ جودون و.....
لیزانا، زیبار، مایسانا، سروین، شادلین، راژین، رایان، ارایلا، لاریسا و ده ها مدل خاص برای سخت پسند ترین شما.

شما در کنار طرح های متنوع و زیبا هر سایز بندی که لازم داشته باشید فراهم شده از یک ماهگی گرفته تا بالای ١٣ سال، ۴٠ تا ۴۵، ۵٠ تا ۵۵، ۶٠ تا ۶۵.
پس فرصت را از دست ندید و همین الان از کانالمون دیدن فرمایید.
پس از فروش هم با شما کار داریم، فراموش تان نمیکنیم.

نمونه محصولات تولیدی عمده پوشاک بچه گانه ملکی:

وبسایت عمده معرفی با تلاش فراوان، به طور مستقیم و بدون واسطه،سعی بر آشنایی شما فروشندگان و تولید کنندگان با پخش عمده پوشاک بچگانه ملکی را دارد.وبسایت عمده معرفی با تلاش فراوان، به طور مستقیم و بدون واسطه،سعی بر آشنایی شما فروشندگان و تولید کنندگان با پخش عمده پوشاک بچگانه ملکی را دارد.

همچنین مشتریان عزیز می توانند از خطوطی که در لینک ها گذاشته شده است. با پوشاک بچه گانه ملکی در تماس باشند. و اگر در هر موردی از جمله نحوه ی سفارش، کیفیت اجناس، نحوه ای ارسال، جزئیات ارسال پستی و تیپاکسی، آدرس فروشگاه و احیانا هر موضوع دیگری سوالاتی داشتند با ما تماس بگیرند. در آخر از همه ی همکارانمان از جمله فروشگاه ها، بوتیک، مغازه داران دعوت می کنیم که با ورود به پیج ما، ما را سر افراز بفرمایند.

برای امتیاز دادن به این فروشگاه به ادامه مطلب بروید…


پی نوشت : شما صاحب این کانال و یا فروشگاه هستید؟

۱-اگر مایلید اطلاعات تکمیلی از کسب و کار خود را در این صفحه اضافه کنید و تعداد تصاویر کارهایتان را به ۵ تصویر برسانید. می توانید با ما در تماس باشید.

۲-اگر مایل نیستید اطلاعات کسب و کار شما در سایت ما به نمایش در بیاید، میتوانید از طریق صفحه تماس با ما اطلاع رسانی کنید.

شما خریداران عزیز می توانید بازخورد خرید خود از این فروشگاه را از طریق سامانه امتیازدهی زیر به اطلاع صاحب فروشگاه و دیگر خریداران برسانید.
تذکر بسیار مهم :

دقت داشته باشید که بررسی یک به یک کانال ها برای ما مقدور نیست. و فقط تعدادی فیلتر برای بررسی کانال ها داریم.

شما می‌توانید برای اطلاع از اعتبار هر فروشنده از طریق گروه تلگرام با اعضا تبادل نظر داشته باشید.

به همین دلیل مسئولیت هر گونه خرید و فروش بر عهده خود شما می‌باشد.

برای مشاده لیست فروشندگان لباس بجه گانه کلیک کنید.

 

 

  • ۰۰/۰۴/۱۶
  • عمده معرفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی