omdehmoarefi

تبلیغات فروش عمده پوشاک

omdehmoarefi

تبلیغات فروش عمده پوشاک

اولین و معتبرترین سایت معرفی عمده فروشان و تولید کنندگان پوشاک میباشد.عمده معرفی تشخیص رسالت خویش را در مقطع فعلی بازار پوشاک ایران متعهد دانستن به گسترش اطلاع رسانی، رصد تحولات لحظه ای بازار پوشاک ایران، بررسی روند پیشرفت شبکه های اجتماعی و میزان اقبال آن ها در جذب کاربران قرار داده است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این محتوا توسط تیم تخصصی "عمده معرفی" به منظور آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه ی پوشاک ایران با تولید کنندگان، عمده فروشان و پخش کنندگان پوشاک ایران می باشد.

وبسایت عمده معرفی با تلاش فراوان، به طور مستقیم و بدون واسطه،سعی بر آشنایی شما فروشندگان و تولید کنندگان با پخش عمده شال و روسری " کمپانی بزرگ و بین المللی راک "را دارد.

نمونه کارهای مجموعه کمپانی بزرگ و بین المللی راک :

قدرت در طراحی و تنوع در ارائه طرح های بی پایان و مطابق انتظار طبق آخرین مد روز در چاپ دیجیتال، ویژگی اصلی تولیدی برند "کمپانی بزرگ و بین المللی راک " می باشد.
اگر شما صاحب فروشگاهی هستید که به دلیل محدودیت های مالی مشتریانتان، تا به امروز نتوانسته اید محصولات فروشگاهتان را مطابق سلیقه ی خودتون انتخاب کنید، امروز همکارانتان در مجموعه "کمپانی بزرگ و بین المللی راک " همه ی سعی خود را بر این گذاشته اند که این محال دست نیافتنی را با تلفیق فن مدرن و سنتی، برای شما دست یافتنی کنند.

می توانید امروز با درصد اطمینان بالا از بروز بودن طرح ها، و با حذف همه ی واسطه های بازار، دست اول به شعبه مرکزی "کمپانی بزرگ و بین المللی راک " در بازار تهران مراجعه کنید.
دوستانتان در مجموعه "کمپانی بزرگ و بین المللی راک" سعی کرده اند در کنار تمرکز بر ارائه بهترین طراحی، بهترین و جدیدترین و به قیمت ترین پارچه ها رو هم در تولید و چاپ دیجیتال شال و روسری ها استفاده کنند.

پارچه های بی نظیر مثل:

حریر کرپ، دیپلمات، وال اسلپ، لنین، پارچه کریستال، اشکی اعلا، پارچه لمه دار ناب، کرپ خالص؛ همگی در طیف های بهاری وپاییزی

در پر فروش ترین قواره های روسری اعم از :

١۴٠، ١٣٠ و ١٢۵ و هم چنین شال در عرض های پهن ٩٠، ٨٠ و ٧۵ و طول های ١٩٠، ٢ متر و ٢٢٠ که همگی نشان از قدرت تکنیکی فراوان تولیدی شال و روسری "کمپانی بزرگ و بین المللی راک" دارد.

سبد تولیدی متنوع محصولات خاص مجموعه تولیدی و چاپ دیجیتال "کمپانی بزرگ وبین المللی راک"، باردیگر همه ی همکاران عزیز بنکدار، فروشگاه های بزرگ، بوتیک ها و مغازه های شال و روسری در سراسر کشور هست برای راضی نگه داشتن مشتریانشان که امروز بر خلاف سال های قبل فقط به دنبال کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب هستند.

یکی از تخصصی ترین قسمت های طراحی "کمپانی بزرگ و بین المللی راک " تلفیق طرح های برند و المان های طبیعی هست. کمپزسیون ها طرح ها به شکلی است که به تدریج طرح های اصلی خود برند ها تحت شعاع رفته اند. و موفقیت این طرح ها به قدری بوده است. که شاهد کپی برداری و تکرار بی رویه این طرح ها توسط تولیدی های مشابه هستیم.

همچنین مشتریان عزیز می توانند از خطوطی که در لینک ها گذاشته شده است با ما در تماس باشند. و اگر در هر موردی از جمله نحوه ی سفارش، کیفیت اجناس، نحوه ای ارسال، جزئیات ارسال پستی و تیپاکسی، آدرس فروشگاه و احیانا هر موضوع دیگری سوالاتی داشتند. با ما تماس بگیرند. در آخر از همه ی همکارانمان از جمله فروشگاه ها، بوتیک، مغازه داران دعوت می کنیم که با ورود به پیج ما، ما را سر افراز بفرمایند.

برای امتیاز دادن به این فروشگاه به ادامه مطلب بروید…

پی نوشت : شما صاحب این کانال و یا فروشگاه هستید؟

۱-اگر مایلید اطلاعات تکمیلی از کسب و کار خود را در این صفحه اضافه کنید. و تعداد تصاویر کارهایتان را به ۵ تصویر برسانید. می توانید با ما در تماس باشید.

۲-اگر مایل نیستید اطلاعات کسب و کار شما در سایت ما به نمایش در بیاید. میتوانید از طریق صفحه تماس با ما اطلاع رسانی کنید.

شما خریداران عزیز می توانید بازخورد خرید خود از این فروشگاه را از طریق سامانه امتیازدهی زیر به اطلاع صاحب فروشگاه و دیگر خریداران برسانید.

تذکر بسیار مهم :

دقت داشته باشید که بررسی یک به یک کانال ها برای ما مقدور نیست. و فقط تعدادی فیلتر برای بررسی کانال ها داریم.

شما می‌توانید برای اطلاع از اعتبار هر فروشنده از طریق گروه تلگرام با اعضا تبادل نظر داشته باشید.

به همین دلیل مسئولیت هر گونه خرید و فروش بر عهده خود شما می‌باشد.

هم چنین بخوانید راجع به چگونگی طراحی و تولید شال و روسری

برای مشاهده لیست فروشندگان شال و روسری عمده کلیک کنید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر راجع به این برند کلیک کنید.

 

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • عمده معرفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی